Doporučení od klientů

„Výsledky jsou prostě vidět.
Jitka trénuje mého desetiletého syna. Kuba hraje od pěti let fotbal, trénuje 3-4 týdně. Zdálo se nám, že jeho technika běhu, rychlost a koordinace pohybu není úplně v pořádku a poměrně hodně se při běhání nadře.
Dostali jsme doporučení na Jitku a během prázdnin s ní začal pracovat. Z mého laického pohledu bylo velmi zajímavé, jak rychle dokázala odhalit chyby, které při běhu dělá a nenásilně se začali věnovat jejich odstranění.
Píši, že se společně věnovali běhu, ale pro Kubu bylo určitě zpestření i to, že „pouze“ neběhali, ale poznal a vyzkoušel si i jiné disciplíny atletiky, ke kterým by se jinak sám nedostal. Zlepšení, které se dostavilo, již po deseti lekcích bylo tak znatelné, že Kuba v lekcích pokračuje a sám uznává, že to má smysl.
Je dobré vidět, jak někdo rozumí své práci a dokáže s úsměvem zaujmout i desetileté dítě v disciplíně, která pro něj nemusí být momentálně zrovna ta nejpopulárnější.“
Tatínek V.H.

„Starší syn se věnuje fotbalu, řekněme na profi úrovni, i když je stále dítě. Měl dlouhodobě problém se stylem a koordinací běhu, což ho limitovalo v rychlosti. Na internetu jsem hledala trenéra na individuální lekce atletiky a našla Jitky web. Oslovil mě styl, jakým se Jitka prezentovala a zaplatili jsme u Jitky synovi 10 lekcí s tím, že uvidíme. Když jsme viděli jeho spokojenost s lekcemi, individuálním přístupem a hlavně jisté zlepšení, rádi jsme šli ještě do druhého balíčku lekcí. Na některé z nich se přidal i mladší bráška, který má bohužel vlastně obdobný problém. Oba kluci si atletické tréninky opravdu velmi užívali. Starší syn po pár týdnech sklidil pochvalu u trenéra fotbalu, který mu řekl, že je vidět, že „něco dělá i mimo běžné tréninkové jednotky“. To byl vlastně důvod, proč jsme syna na atletické tréninky vozili. Aby se zlepšil, aby sám na sobě cítil pokrok. Pro nás rodiče to byla ta nejlepší možná zpětná vazba. Jitko, moc děkujeme! Jsi člověk na svém místě a svou práci děláš srdcem, přesvědčením a jako bonus věnuješ svým svěřencům krásný úsměv…“                                 Maminka A.M.

„Jíťu znám od doby, co trénovala mého syna, což je asi tak 3-4 roky, takže vím, jak moc je šikovná a schopná. Obrátila jsem se na ní, zda by přijala výzvu: dát do formy starou, rozřezanou a železy vyztuženou sportovní veteránku. Je mi 45 let a jsem po operacích páteře. V dětství jsem dělala sportovní gymnastiku a pak díky svému rychlému vzrůstu jsem se závodně věnovala volejbalu. I když se v průběhu života změnily priority, vždy mi to ke sportování táhlo – mám ho jako životabudič, nabíječ a krásně si vyčistím hlavu od všech starostí. Nemohla jsem se smířit s tím, že už to nepůjde, a tak když operace dopadly nad míru výborně, už mi nic nebránilo začít se hýbat, a proto jsem oslovila Jitku. V mém věku a pooperačním stavu jsem se bála, co to tělo vlastně vydrží. Jíťa mi tedy pěkně nakládá, ale vše je s rozumem, cvičím s vlastní vahou těla, občas lehká činka, bosu apod. K mému velkému překvapení začínám po pár hodinách zvládat cviky, o kterých se mi snad jen snilo, vrací se mi pomaličku kondice. Co je ale hlavní: cítím se báječně a jít z tréninku naprosto propocená, urvaná, ale s úsměvem a s krásným pocitem na duši, je nádherný pocit. A jako bonus – trénuji s báječnou holčinou, která ví, co dělá a je zkrátka prima.
Jituško – děkuji ti a držím ti palečky, aby všichni tví klienti byli tak šťastní jako já.“
J.M. (účetní)

„Veřejně chci dnes poděkovat svojí trenérce Jitce Moudré za to, jak se mnou pracuje. Nevím jestli je to spíš fitness trenérka nebo spíš psycholožka, ale na 100% vím, že tréninky s ní mi hodně pomáhají! Má takový zvláštní dar, vidí u lidí i ty nejmenší detaily při cvičení a díky tomu je to velmi efektivní. Musím říci, že jsem si uvědomil jednu důležitou věc. A to, že musím své tělo více a hlavně lépe pochopit a pak se dostaví výsledky. Dnes jsem měl po dlouhé době velkou radost z toho, že mě tělo poslouchá a že zvládám dělat cviky tak, jak to má být! Mám z toho velkou radost. Bylo to díky tomu, že jsem dokázal tělo uvolnit a zapojit pouze ty svaly, které bylo potřeba. Byl to velmi zajímavý zážitek. Díky Jitko!“
T.R. (finanční kouč)

„Dnešním tréninkem jsem završil čtyřměsíční společné tréninky s Jitkou. Jako bývalý vrcholový sportovec jsem poznal různé druhy dřiny, ale i v mém pokročilém věku mě překvapilo, jak a co se dá provádět s vlastním tělem.
V minulosti jsem znal hlavně tahání závaží a zvedání činek, ale s Jitkou jsem se naučil používat svoje vlastní tělo a rozpoznávat funkci svalů, o kterých jsem možná ani nevěděl, že existují. Např. moje začátky cvičení na BOSU byly někdy i úsměvné.
I když jsem nedosáhl vysněného úbytku váhy, což ale připisuji svému životnímu stylu a životosprávě, mám novou inspiraci a motivaci se svému tělu i nadále aktivně věnovat. Díky Jitce.“
V.P.

„Po prvním měsíci cvičení s Jitkou musím říct, že jí obdivuji, že to se mnou nevzdala. Na sport jsem nikdy nebyla, měla jsem jiné zájmy, takže začátky pro mě a hlavně pro mé tělo byly náročnější, když se celý život pořádně nehýbalo.
Dnes mi třeba mrzí, že sem Jitku nevyhledala již dříve, nemusela jsem tolik trpět bolestmi zad a jinými obtížemi. Musím říct, že po prvním měsíci cvičení se cítím daleko lépe, nic mě nebolí, vidím, jak se moje tělo zpevňuje a ze cvičení s vlastní vahou jsem naprosto nadšená.
Osobní trenér je určitě dobrá investice, sama už bych to dávno vzdala. Takže děkuji, Jitko za tvůj osobní přístup, za to, že si to se mnou nevzdala a těším se na další cvičení s tebou.“
M.H.                        

„Myslím, že po dobu co spolu trénujeme, jsem se celkově naučil lépe vnímat a ovládat své tělo. Jelikož hraju basketbal, pozoruji nejvíc změn a rozdílu na hřišti a to především v osobních soubojích.
Byl sem dlouhodobě zraněný (8 měsíců), a naše společné tréninky mi až neuvěřitelně pomohly vrátit se zpět do formy ať už fyzicky, ale především psychicky (strach o opětovné zranění ruky). Myslím, že můžu s klidným srdcem doporučit komukoliv, kdo chce lépe poznat své tělo a celkově zlepšit svojí fyzickou kondici a mnoho dalších věci.“
M.D. (profesionální basketbalista)

„Myslím, že po dobu co spolu trénujeme, jsem se celkově naučil lépe vnímat a ovládat své tělo. Jelikož hraju basketbal, pozoruji nejvíc změn a rozdílu na hřišti a to především v osobních soubojích.
Byl sem dlouhodobě zraněný (8 měsíců), a naše společné tréninky mi až neuvěřitelně pomohly vrátit se zpět do formy ať už fyzicky, ale především psychicky (strach o opětovné zranění ruky). Myslím, že můžu s klidným srdcem doporučit komukoliv, kdo chce lépe poznat své tělo a celkově zlepšit svojí fyzickou kondici a mnoho dalších věci.“
M.D. (profesionální basketbalista)

„Mám za sebou “jen“ 1 měsíc tréninku s Jitkou. Jako vrcholová sportovkyně mám za sebou hodně úspěchů, můj čas se dělil na tréninky a závody. Po zranění a operaci kolene jsem byla několik měsíců bez pohybu a děsně jsem zlenivěla. Přestože mám sportovní vzdělání a „vím co a jak“, nemohla jsem se odhodlat pomalu začít zase trénovat.
Až nastoupila Jitka a zcela nekompromisně jsme začaly zpevňovat mé povadlé tělo a připravovat ho na můj tréninkový zápřah. Je těžké se po zranění a zlenivění opět dostávat do formy, ale díky Jitce, která vždy trénink přizpůsobila mému hendikepu, jsem na dobré cestě. Navíc jsem nikdy při sportu nepřemýšlela o držení těla a hlavně jsem neviděla ty velké chyby v technice, které jsem dělala. Po prvních trénincích jsem si začala uvědomovat střed těla a hlavně chyby v technice běhu.
Jitka pochopila hned, co potřebuji a hlavně co na mě platí. Naučila mě, že vlastně dokážu mnohem víc, když mě vyhecuje, a že i nejvyšší hranice se dají a musí překonávat. Jsem ráda, že se mě Jitka ujala, jelikož je to člověk na správném místě, dělá, co jí baví a dělá to skvěle. Nekompromisní trenér a báječný člověk se skrývá v této malé velké lvici, která mi otočila život na ruby. Děkuji a už se těším, až vyběhneme na tartan.“
B.Š. (požární sport)

„S Jíťou cvičím čtvrtý měsíc a upřímně ji obdivuji, že vydržela mé počáteční kyselé obličeje a nechuť se hnout. Kontaktovala jsem ji, protože vždy potřebuji nakopnout a udržet u nějaké činnosti, jinak vše zase rychle vzdám. Na první schůzce jsem Jítě řekla, že musím mít přesně daný plán, jinak vždy čas věnuji spíše práci, než sobě. A právě to považuji za největší plus cvičení s ní. Kolonky v diáři už nejsou nacpané do posledního místa, naučila jsem se říci ne práci a věnovat se více sama sobě. Už několikrát jsem si řekla, že prostě začnu něco dělat. Koupila jsem si permanentku do posilovny, párkrát jsem si zacvičila na strojích a pak nechala permanentku zase propadnout. Jitčiny tréninky jsou o něčem úplně jiném. Pokaždé si na mě připraví něco nového, hodinka uteče neskutečně rychle, a přestože při odchodu vím o každém svalu, odcházím s úsměvem na rtech a chutí do dalšího cvičení. Takže trenérko, děkuji Ti za to, že jsi mě naučila urvat si čas pro sebe. Za to, že jsi mi pomohla zařadit sport do každodenního života. A v neposlední řadě za formující se postavu a skvělý pocit, že dělám konečně něco, co má smysl.“
K.H. (manažerka hotelu)

„Já nepřestávám být překvapená, co trénování dělá se mnou. A to jsem si myslela, že pro muzikanty (a ke všemu nemocný muzikanty) fitko a trénování není. Naprosto otevřeně musím říct, že hlavní podíl na tom máš ty. Párkrát už jsem zkusila různé způsoby pohybu – sama běhat (to mě bavilo asi tak týden), chodila jsem na sebeobranu (tam jsem si po týdnu odrovnala ruce = hraní dost bolelo). Spíš mě všechno odradilo právě proto, že se to netočilo kolem mě. Takže souhlasím s tebou – osobní trenér je prostě dobrá investice.“
Nejlepší pro mě bylo zjištění po společném tréninku s mým mužem, kdy jsem sama sobě dokázala, že jsem udělala pokrok. Nejlepší je ten dobrej pocit. Cukr už začíná být zase lepší. Během prvních týdnů jsem po tréninku mívala ještě vysoké hodnoty, teď už je to přesně naopak. Je to tudíž známka toho, že trénink přestal být pro tělo stres, ale je to uvolnění = skvělej pokrok. A co se týče hraní – hraje se mi lépe. Už mě nebolí záda, překvapivě se zlepšilo i dýchání a celý postoj je zpevněný, takže se tolik nenadřu.
V každém případě oceňuju tvůj přístup – přesně tohle jsem hledala. Komplexní pohled a myšlenku, že je důležitý dobrý pocit a ne perfektně vypracovaný biceps :-). A o zlepšené náladě ani nemluvím – není to vždycky stoprocentní, ale dobrá nálada mě opouští zřídka. Děkuju ti Jíťo.“
A.M. (profesionální flétnistka)

„U Jitky je tím co dělá vidět, že je profesionál, kterému jde o potřeby klienta a dokáže ho „dohnat“ k cili. 🙂 Cvičí se hlavně s vahou vlastního těla, takže je to komplexní a funkční cvičení. Cvičení s ní mě naučilo soustředit se na to, co cvičím a hlavně i jakým způsobem. Prvních 11 tréninků bylo výborných a vedly k nastartování změny postavy, zvýšení koordinace pohybů, výdrže a rychlosti. A to bylo to, proč sem za Jitkou přišel. Takže velké díky trenérko.“
R.M.

„Cíl byl zhubnout objem stehen a celkově zformovat postavu. Myslím, že do té doby jsem cvičila celkem hodně 4-5 týdně, ale zhubnout stehna, lýtka, prostě celkově nohy se mi moc nedařilo. S tebou se to změnilo.
Můj trénink byl rozložen na posilovnu a atletický stadion. V posilovně se mi líbilo, že aniž by člověk používal stroje a závaží, byl úplně vyřízenej ze cviku díky váze vlastního těla. Nejvíce vzpomínám na cviky s TRX. 🙂 ty fakt dávaly. 🙂
Na atletickém stadionu jsem byla naposledy tak před 15 lety. 🙂 takže značné obavy tu byly, ale po prvním tréninku na stadionu mě bolely svaly, které jsem ani nevěděla, že mám. Naučila jsi mě atletickou abecedu, tu používám pokaždé, když jdu běhat. Řekla jsi mi, co dělám špatně a proč vlastně nehubnu nohy. A když to shrnu, tak musím říct, že na konci se výsledný efekt dostavil a nohy jsou hubenější a formují se. Samozřejmě chce to cvičit dál a nepolevit. 🙂
Díky ti za vše.“
M.F.

„Nejprve bych chtěl poděkovat za dva měsíce super tréninků a výsledků v podobě úbytku váhy o 5,2 kg a hlavně množství tuku o 6,8 % na současných 21,2. Váha je naprosto nevypovídající, takže hlavním prvkem, který na sobě pozoruji je „větší“ pohodlí v oblečení 🙂
Rozhodně bych cvičení s Jitkou doporučil lidem, kteří chtějí formovat svou postavu, a jde jim o celkovou funkčnost. Pokud chcete vypadat dobře v tílku ve fitku a v létě, tak Vám Jitka taky pomůže. Ale bohužel pro Vás, jedou se dost nohy :))) Tréninky s Jitkou jsou velice pestré. Rozhodně se nejedná o pocení se na strojích a zvedání činek jak blázen. Naopak, stroje se využívají minimálně a z 90% se cvičí s vlastní vahou. Díky tomu se dosáhne komplexnějšího zapojení všech svalů a je to větší dřina! Často si člověk přijde divně, když dělá výpady s činkou a zakopává napříč celým fitkem, ale výsledek stojí za to.
Za mě mohu rozhodně doporučit. Cvičím s Jitkou od prosince 2013, a když opomenu fyzickou změnu, cítím se mnohem lépe i psychicky.“
Díky Jíťo 😉
J.M.

„Ahoj trenérko no čím začít, naše spolupráce mi dala úplně jiný náhled na sport jako box, hlavně po motorické a rytmické stránce. Samozřejmě nedůležitější pro boxera je psychická připravenost a v tom jsi mi vždy vyhovovala, jelikož je důležité být se svěřencem pořád v kontaktu a to ty umíš nejlépe:). Celkově tvůj přístup k tréninkům je svědomitý a vždy připravený, a když není, nikdo to nepozná :). Na závěr bych podotknul, že je důležité mít kolem sebe dobrý tým a to si myslím, že mám.“
Š.H. (profesionální boxer)

„Zdravím trenérko,
chtěla bych Ti poděkovat. Cvičím už nějaký ten pátek, vyzkoušela jsem leccos a tak jsem si myslela, že už mě nemůže nic překvapit. Ale pojetí Tvých tréninků mě překvapilo. Cvičení bylo variabilní, všestranné a motivující. Během deseti tréninků se mi podařilo zpevnit, trochu zhubnout, v tréninku využít, co jsem se u Tebe naučila. A tak vřele doporučuji každému. Změna je život a nikdy není pozdě vyzkoušet něco nového.“
I.Č.

„Celý život se snažím udržovat ve formě, pravidelně cvičím a běhám, ale v poslední době mně bolela záda a ani to cvičení mi nepomáhalo. Říkala jsem to mé kamarádce Jitce a ta mi řekla, ať ji ukážu, jak cvičím. Začala mi vysvětlovat jak je to správně a udělala i několik hodin tréninku. Záda mně přestala bolet během chvilky a cítila jsem, jak se mi tělo najednou správně zpevňuje, je více narovnané a celkově se cítím duševně i fyzicky lépe. Díky Jitce jsem zjistila, že jsem cvičila špatně a tělo spíš ničila, než mu pomáhala. Děkuji a doporučuji všem.“
M.Z.

„Atletické tréninky s Jitkou Moudrou mi velice pomohly v mé přípravě, v prvé řadě mi otevřely oči, že mě jako boxerce nestačí nejenom bouchat do aparátů, ale mít i dobrý atletický základ. Dále mi Jitky trpělivost, ochota a schopnost kvalitně danou věc vysvětlit pomohla netahat nohy po zemi při běhu a přeskočit překážku. S atletickým základem se cítím mnohem pohyblivější a zas o drobet všestrannější.“
M.M. (boxerka)

„S Jitkou cvičím zhruba měsíc, ale už teď vidím to zlepšení. Chtěla jsem hlavně zpevnit postavu, což se mi nyní daří a zlepšilo se mi i držení těla. Dříve jsem cvičila sama, ale nemělo to takový efekt jako teď. O trenérce jsem přemýšlela už dříve, ale na první pohled mě většina odrazovala svou nevypracovanou postavou a přístupem. Nějak nevěřím trenérce, na které je vidět, že sama cvičení moc nedá. Jitka se sportem zabývá neustále. Je to na ní vidět a je to znát i na tréninku. Ukázala mi spoustu jednoduchých a přesto účinných cviků. Svému oboru rozumí a baví ji to. Tréninky s ní jsou zábavné a pestré. Nikdy se mi nestalo, že bych se koukla na hodiny, jestli už bude konec, a přesto trénink vždy rychle uteče. Jitku mohu vřele doporučit, pomůže každému ať má jakýkoli problém se svou postavou.“
P.B.

– „určitě jsi mně naučila dobrý strečink na začátku, abych si neublížila včetně abecedy – to hodně používám
– hodně jsi mně nabudila, tréninky mně bavily, protože byl každý jiný a já mám ráda pestrost – cítila jsem, že mám některé hodně zanedbané partie a naučila jsi mně je posilovat – hlavně bederní páteř, břicho a hrudník
– v posilovně jsi mi přidala dost zátěže a kupodivu to šlo :)))
– líbil se mi Tvůj přátelský a komplexní přístup a hodně jsem se za tu dobu posunula
– mám na čem stavět, ukázala jsi mi cestu jak se zdokonalovat pod Tvým dozorem i sama

Stále se zlepšuji – tempa mám rychlejší a tep mi jde níž. Je vidět že metoda zabírá :))) Střídám tréninky tempové, pohodové a dlouhé. Do dlouhých dávám kopce. Prostě si užívám a je to čím dál lepší. I dech se mi hodně zlepšil. V Budapešti jsem běhala, na Moravě jsem běhala, ve vedru, v dešti – je to moc fajn.“

„Ahoj Jitko,
tak jsem to včera dala – svůj první půlmaraton – ještě před Barokem (půlmaratón).
Bylo to skvělé a chci Ti poděkovat – máš na tom svůj podíl.
Stoupla jsem si poprvé v životě na bednu a bylo to moc fajn :)))
Přeji Ti krásný zbytek léta. Lola“
A.P. (běžkyně)